Damelaget med siger i seriestarten

Damene starta sesongen borte mot Høyang 2 fredag kveld. Over halve laget er nytt sidan i fjor.Dale hadde medvind i første omgane og etter ein jamn start kom Dale etterkvart til sjansar. Dale skora 3 mål i siste del av omgangen men burde ha skora 2-3 til etter å brent fleire klare sjansar. Bakover hadde vi god kontroll i første omgang.

Høyang gjekk aggresivt ut i 2. omgang og pressa oss bakover. Vi heldt unna til midtvegs i omgangen. Då skora dei 2 ganger. Høyang trykt på for utlikning mens vi var giftige på kontringar. Vi rodde det iland og kunne juble for 3-2 siger. Dette var ein jobbesiger for damene.

Spesiell ros skal Margrethe og Amalie ha for solid og kompromissløst forsvarsspel.

Dor Dale spelte:
Sandra, Ingvill, Kristin (1), June, Kristiane, Stine, Ota (1), Lisa (1), Amalie og Margrethe.