Gutar 13/14 suverene i lokaloppgjer

Smågutane vitja tabelljumbo AHIL mandag kveld, og det vart einvegkøyring frå start til mål. Gutane åpna friskt og tok leiinga etter 5 min. Etter det var det lite motstand og gutane kunne gå til pause med ein komfortabel 7 måls leiing.

Etter pause rokkerte vi litt om på laget men gutane fortsatte dominansen. Sluttresultatet vart heile 0-14 !

Dermed forset sigersrekka (14-1-0).

Lagbilde 21 juni 2010.JPG

Soneansvarleg Arthur Norevik hadde tatt turen for å sjå etter kandidater til sonelaget. Det er lenge sidan Dale har hatt så mange aktuelle kandidater så vi ventar spent på uttaket om 2 veker.

Måla vart skora av: Simen(6), Sigbjørn(2), Sindre(2), Lauritz(1), Sander (1),Christopher(1) og Henrik(1)

Fylgjande spelarar deltok:

Øyvind, Aksel, Vegard, Christopher, Sindre, Henrik, Sigbjørn, Bendik, Tommy, Erlend, Simen, Sander D, Lauritz og Stig