Sigrar for J13 og tap for J15

J13 vant sine to første kampar borte mot hhv. Førde og Førde 2. J15 tapte borte mot Eid.

Laurdag – 23.10.10

J13

J13 laget som var kretsmeistrar ifjor starta sesongen med å vinne sine to første kampar mot Førde og Førde 2. Sluttresultat frå desse kampane var 12-8 og 18-11.

Desse spelarane var med på kampane: Kjerstin Solås, Sara Dyrstad, Kjersti Hovland, Åsta Johanne S. Sætenes, Martine Håland, Jeanette Øksenberg, Ronja Helle, Tuva Garre Fivelsdal, Ota Garre Fivelsdal, Astrid Solheim.

J15

J15 tapte sin første kamp mot Eid med 21-17. Dette var første kampen laget var samla. Pga av at J16 sitt lag vart utvida ved at to puljer vart slått saman og kampprogrammet vart for stort for 16 åringane, måtte vi trekke laget og melde på lag i pulje for J15. Av den grunn var dette første gang jentene spelte i lag. Inni mellom fungerte spelet veldig bra og med litt samkøyring/samtrening, har vi stor tru på at laget kan hevde seg bra i pulja. I og med at vi kun har 4 spelarar som er J15, kjem sesongen til å bli gjennomført ved at laget låner spelarar frå J14.

Spelarar og målskorarar (tal i parantes): Andre S. Boge, Tone S. Løseth, Sofie Stensærth (3), Oda Nedrebø (3), Johanne Langeland, Amalie Ness, Susann Hjartholm, Kristiane Løseth (1), Ingrid Hovland (10)