Spiller på 1. samling Regionslag håndball

8. desember skal 22 jenter møtes i Haukelandshallen i Bergen for å kjempe om å komme med på regionslaget i håndball for jenter født i 93 og 94. Thea Nistad Sunde er en av disse 22.

22 jenter skal kjempe om å representere region Vest i regionsmesterskapet for J93/94. Thea er eneste spiller fra Sogn og Fjordane på samlingen, og kjemper mot 5 andre jenter om en av plassene som kantspiller.
Tidligere i november var Thea på samling for jenter født i 92 og 93, og fikk kjenne på nivået som trengs for å bli med videre. Hun klarte seg godt der og flere av de som var på denne samlingen er også med på den kommende samlingen.
Dette er 1. samling og det skal bli spennende å følge Thea videre å se om hun kommer gjennom nåløyet og får representere region Vest.
For håndballgruppa i Dale IL er dette en bekreftelse på at arbeidet som legges ned av alle i gruppa gir resultater. At klubben er representert i J18-serien i Bergen er meget viktig med tanke på utvikling, men er også en god mulighet for Klubben til å vise frem spillere.
Vi ønsker Thea lykke til 8. desember.